воскресенье, 23 сентября 2012 г.

рефлексия по Модулю9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.  

рефлексия по Модулю8

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає формуюче оцінювання, зосереджене на потребах учнів. Більше уваги я буду приділяти самооцінюванню учнів.

рефлексия по Модулю 6

Цей модуль допоміг зрозуміти переваги сервісів Веб 2.0, та використання їх у  навчанні моїх учнів. Дуже сподобався процес створення опитувальника в документах Google. Обов'язково буду використовувати Форми у своїй діяльності.

рефлексия по Модолю5

Ознойомилися із законом про Авторське право. Будемо дотримуватися основних положен цього закону у свїй діяльності.

рефлексия по Модолю4

Створювали власні критерии оцінювання навчальних потреб учнів. Багато  часу приделіли  роботи с планом теми.

суббота, 22 сентября 2012 г.

рефлексия по Модулю3

Працювала із державними стандартами та програмою із предмету. Визначила на базі вимог державних стандартів та навчальних програм навчильні цілі. Враховувала формування навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.

рефлексия по Модолю2


Працювала над створенням проектів, формулювала ключеви та тематичні запитання, опрацьовувала навчальні матеріали та створювала на основі їх публикації. Працювала над першою частиною плану вивчення теми.